Ez csak 2 abból a 6 képből, amivel most már a facebook-on is hirdeti a helyes szakmai irányelveket az USA hivatalos fül- orr- gégészeti társasága, az American Academy of Otolaryngology - Head and Neck Surgery (AAO-HNS). Mindig is megemeltem a kalapom a netes ténykedésük előtt, nagyon innovatívan, jó érzékkel használják az internetet. Tetszik a honlapjuk, a facebook oldalukat is profin használják (lásd fenti hirdetések), van twitter fiókjuk, youtube csatornájuk, szóval próbálják minden olyan platformon utolérni a netező kollégákat, ahol nagy mennyiségben felbukkanhatnak. Vagy például a kongresszusukhoz már van letölthető ios és google play alkalmazás is, aminek a segítségével hozzá lehet férni a kongresszusi naptárhoz, az előadókhoz, térképhez, meg lehet osztani a közösségi oldalakon a kongresszusi infokat, stb. Egyébként a nettől függetlenül is jó a marketing csapatuk, mert ahogy arról már 3 éve is írtam, a fenti szakmai irányelveket az offline újságjukban is hirdették. Nincs semmi fölösleges rizsa, hogy "Tisztelt kollégák! A szakirodalom feldolgozása alapján arra jutottunk, hogy ...", hanem egyből nyomják az arcunkba, hogy "Ne írj fel szisztémás antibiotikumot sima hallójárat-gyulladásban!", és igazuk van. Elég megnéznünk a mai politikát, az egymondatos megmondások és megfejtések korát éljük, ami ebben a vonatkozásban szerintem kifejezetten működik. Sokkal jobban megjegyzem, hogy ne kérjek CT-t egy rekedt betegnek a gége megnézése előtt, ha arra egy ízléses háttérkép mellett egy mondatban hívják fel a figyelmem, mintha ugyanezt egy egyoldalas cikkből kellene kihámoznom.