A blogról

Ön az ENT House Budapest fül- orr- gégészeti rendelő blogját olvassa. A blogon szakmai témákat boncolgatunk, betegségeket és azok kezelését ismertetjük, friss kutatásokat, ajánlásokat elemzünk, érdekes eseteket mutatunk be, elsősorban kollégáknak, másodsorban betegeknek. Fül- orr- gégészet minden mennyiségben!

 

 

Podcastünkben élőszóban is beszélgetünk szakmai kérdésekről, 10-25 perces adások formájában. A csatornánkat itt találja:

 

spotify_2.jpg

 

Természetesen az itt leírtak nem helyettesítik a vizsgálatot, csak kiegészítő jellegű információk. Ezzel kapcsolatos részletes jogi nyilatkozatunk ITT érhető el. A blog íróinak nincs kapacitása, és jogilag sem találják vállalhatónak, hogy általuk korábban nem kezelt betegeknek email-ben egészségügyi tanácsokat adjanak.

 

 

A blog írói az ENT House Budapest mukatársai:

 horvatht_otsz.jpeg

dr. Horváth Tamás Ph.D.

fül- orr- gégész

érdeklődési terület: fülsebészet

email: horvathtamas[at]enthouse.hu

(drhorvathtamas.com)

 

 vargazsuzsi_ildi.jpg

dr. Varga Zsuzsa

fül- orr- gégész

érdeklődési terület: rhinológia, otoneurológia

email: dr.zsuzsa.varga[at]gmail.com

 

 

 hiteles_egeszsegugyi_weboldal_2017_pecset.png

 



Free Page Rank Tool

Címkék

Címkefelhő

Hírlevél - update

2013.07.01. | drHorváthTamás | komment

Címkék: internet

Lassan 3 hónapja, hogy fül- orr- gégészeti szakmai hírlevél indítása mellett döntöttem, erről ITT írtam részletesebben. Nem bántam meg, nagyon tetszik a Mailchimp rendszere, főleg azért, mert miután egyszer konfiguráltam és kialakítottam a dizájnt, onnantól kezdve pofonegyszerű az újabb és újabb leveleket megcsinálni.

Miután most vasárnap kiment a 12. hírlevél is, gondoltam itt az ideje körülnézni, és átgondolni a dolgokat, mert úgy éreztem van valami, ami viszont mégis nehézkes a hírlevelek összerakásában. Először magamnak sem esett le, hogy mivel is van bajom, aztán rájöttem, hogy a fordítással. Egész konkrétan angol nyelvű absztraktoknak, blogbejegyzéseknek, videóknak, előadásoknak kell max. 12-14 szóban a lényegét leírni, ami néha nagyon nem könnyű, és ez lassítja le a hírlevél készítését. Főleg úgy, hogy a linkek kb. 2/3-a kerül megnyitásra, így 1/3 esetben feleslegesen dolgoztam.

Először arra gondoltam, hogy akkor majd csak kéthetente írok hírlevelet, de ezt elvetettem, mert az érdekes (legalábbis számomra érdekes) cikkek száma attól még nem lesz kevesebb. Ezért végül most úgy döntöttem, hogy a 13. hírlevéltől kezdve nem fogok fordítani, a linkek az eredeti angol címükön fognak szerepelni. Akit tényleg érdekel a téma, azt gondolom úgysem zavarja az angol, hiszen az orvostudomány nyelve már az angol.

Aki még fel szeretne még iratkozni, itt megteheti:

Feliratkozás a hírlevélre:

Egyébként összeszedtem, hogy mik voltak a legnépszerűbb linkek az eddigi 12 hírlevélben:

Leggyakoribb súlyos, gyógyszer okozta allergiás reakciók

Hogyan modellezzük a gégét egy darab papír és a kezünk segítségével?

A hangképzés anatómiája egy animált képen

Kisgyermekkori allergia előbb vezethet orrmandula-megnagyobbodás okozta panaszokhoz is

Képalkotás FESS műtéthez

Gyermekkori krónikus sinusitisben az orröblítés összemérhető hatékonyságú a műtéttel

Nem evidens, hogy melyik posztoperatív gondozási forma jobb orrsövényműtét után

Antibiotikum választás dilemmák A csoportú Streptococcus pharyngitis esetén

Neuropátia okozta gombócérzés a torokban

süti beállítások módosítása