A blogról

Ön az ENT House Budapest fül- orr- gégészeti rendelő blogját olvassa. A blogon szakmai témákat boncolgatunk, betegségeket és azok kezelését ismertetjük, friss kutatásokat, ajánlásokat elemzünk, érdekes eseteket mutatunk be, elsősorban kollégáknak, másodsorban betegeknek. Fül- orr- gégészet minden mennyiségben!

 

 

Podcastünkben élőszóban is beszélgetünk szakmai kérdésekről, 10-25 perces adások formájában. A csatornánkat itt találja:

 

spotify_2.jpg

 

Természetesen az itt leírtak nem helyettesítik a vizsgálatot, csak kiegészítő jellegű információk. Ezzel kapcsolatos részletes jogi nyilatkozatunk ITT érhető el. A blog íróinak nincs kapacitása, és jogilag sem találják vállalhatónak, hogy általuk korábban nem kezelt betegeknek email-ben egészségügyi tanácsokat adjanak.

 

 

A blog írói az ENT House Budapest mukatársai:

 horvatht_otsz.jpeg

dr. Horváth Tamás Ph.D.

fül- orr- gégész

érdeklődési terület: fülsebészet

email: horvathtamas[at]enthouse.hu

(drhorvathtamas.com)

 

 vargazsuzsi_ildi.jpg

dr. Varga Zsuzsa

fül- orr- gégész

érdeklődési terület: rhinológia, otoneurológia

email: dr.zsuzsa.varga[at]gmail.com

 

 

 hiteles_egeszsegugyi_weboldal_2017_pecset.png

 



Free Page Rank Tool

Címkék

Címkefelhő

A fül- orr- gégészeti könyvtárunk újra aktiv

2016.07.03. | drHorváthTamás | komment

Címkék: internet

delicious-logo.jpg

 

Pár hónappal a blog indulását követően, 2009. augusztusában létrehoztam egy közösségi könyvjelzőt a rendelő nevében a del.icio.us-ön, ahol elkezdtem felcímkézve elmenteni az általam fontosnak vélt fül- orr- gégészeti friss cikkeket, azzal a céllal, hogy kialakítok egy online könyvtárat, amiben később a címkék segítségével könnyen vissza lehet majd keresni a jobb és értékesebb publikációkat. Legalábbis amit én jobbnak és értékesebbnek találtam, mert értelemszerűen ez egy szubjektív gyűjtemény.

Elég sokat foglalkoztam ezzel az üggyel, több, mint 2500 cikket el is mentettem. Aztán pár évvel később egy kicsit belefáradtam a dologba. Akkortájt a twitterrel is nagyon sokat foglalkoztam, végül is évekig a világ második legtöbb követőjével bíró fül- orr- gégészeti twitter rövidhír-portálját üzemeltettem, de aztán már a PhD-mal is dűlőre kellett jutnom, írtam 2 cikket (European Archives, LAM), megszületett az első gyerekem, stb. (mindez a kórházi főállás és a magánrendelés mellett), ezért aztán abbahagytam a del.icio.us-t, és nem sokkal később a twittert is. Aztán egy kisebb szünet után, 3 éve viszont kitaláltam, hogy elindítom az azóta is regnáló heti hírlevelet, amibe belerakom a korábban a del-icio.us-be mentett cikkek linkjeit. Ez mind szép és jó, de a hírlevélből utólag nehéz visszakeresni, és hát csak azok látják a linkeket, akik feliratkoznak (apropó: ITT lehet feliratkozni :-) ).

A fentiek miatt már régóta érlelődött bennem, hogy mégiscsak kellene valami nyilvános cikkgyűjtemény, de még jobb lenne, ha olyan lenne, ahova más is el tudna menteni cikkeket, nem csak én. Sok dolgot kipróbáltam, nézegettem, pl. Mendeley, Instapaper, illetve az Evernote idevágó funkciójával is szemezgettem, de végül olyan felületet nem találtam, ahova bárki egyszerűen elmenthet, úgyhogy megint csak a del.icio.us-nél lyukadtam ki. Szóval így állunk, elkezdem megint, aztán ki tudja, meddig bírom. Vagy ha valakinek van ötlete a fenti gondolatmenet alapján valami még jobb felületre, azt megköszönöm, a rendelői facebook oldalon lehet üzenni.

Itt a link a "könyvtárba": http://del.icio.us/enthouse
A bal oldali tag (címke) felhőben lehet keresni a címkéket, de a felső sáv keresőjét is jól lehet használni. Jó böngészést!

süti beállítások módosítása