A blogról

Ön az ENT House Budapest fül- orr- gégészeti rendelő blogját olvassa. A blogon szakmai témákat boncolgatunk, betegségeket és azok kezelését ismertetjük, friss kutatásokat, ajánlásokat elemzünk, érdekes eseteket mutatunk be, elsősorban kollégáknak, másodsorban betegeknek. Fül- orr- gégészet minden mennyiségben!

 

 

Podcastünkben élőszóban is beszélgetünk szakmai kérdésekről, 10-25 perces adások formájában. A csatornánkat itt találja:

 

spotify_2.jpg

 

Természetesen az itt leírtak nem helyettesítik a vizsgálatot, csak kiegészítő jellegű információk. Ezzel kapcsolatos részletes jogi nyilatkozatunk ITT érhető el. A blog íróinak nincs kapacitása, és jogilag sem találják vállalhatónak, hogy általuk korábban nem kezelt betegeknek email-ben egészségügyi tanácsokat adjanak.

 

 

A blog írói az ENT House Budapest mukatársai:

 horvatht_otsz.jpeg

dr. Horváth Tamás Ph.D.

fül- orr- gégész

érdeklődési terület: fülsebészet

email: horvathtamas[at]enthouse.hu

(drhorvathtamas.com)

 

 vargazsuzsi_ildi.jpg

dr. Varga Zsuzsa

fül- orr- gégész

érdeklődési terület: rhinológia, otoneurológia

email: dr.zsuzsa.varga[at]gmail.com

 

 

 hiteles_egeszsegugyi_weboldal_2017_pecset.png

 



Free Page Rank Tool

Címkék

Címkefelhő

Különböző állatok emberek fülében

2016.02.11. | drHorváthTamás | komment

Címkék: állat fül külsőfül

Nemrég olvastam az I Fucking Love Science blogon, hogy egy indiai kislány fülében egy komplett hangyabolyt találtak, van is róla egy videó itt:

 

Ennél szerintem durvább volt, amikor legyet találtak, ami oda is petézett a hallójáratba:

 

És tényleg nem azért, mert ezt én videóztam le, de szerintem én még egy ennél is rondább videóval tudok büszkélkedni. Tavaly egy igencsak elhanyagolt fülben legnagyobb meglepetésemre élő légylárvákat találtam, szám szerint hatot, egyenként kb. 1.5 - 2 centiseket. Amikor elkezdtek mozogni a tölcsér beljebb nyomására, majdnem eldobtam a fültölcsért, úgy megijedtem, pedig én azt hittem már mindenre fel vagyok készülve. Anno kiraktam a facebookra az ENT FOR ALL csoportba, de a közelkeleti kollégák csak legyintettek, hogy ez náluk mindennapos, sőt, Bajor Bence kollégám is már látott egyszer egy kisfiú fülében ilyet. De azért örülök, hogy nálunk annyira nem gyakori. Erről van szó:

 

süti beállítások módosítása